FAQ en Compensatie

Dit is een berichtje om jullie te laten weten hoe dankbaar en trots ik ben met jullie als sporters van Snel-Fit.

Snel-Fit is niet zomaar een gym. Jullie sporten bij Snel-Fit omdat we binding met elkaar hebben, vrienden hebben gemaakt en oprecht met elkaar begaan zijn.

Snel-Fit biedt flexibiliteit. In de goede tijden kon je onbeperkt gebruik maken van alle lessen, maar nu vraag ik een beetje flexibiliteit terug.

Maar mocht je denken dat ik lekker achterover ligt in mijn luie bank dan kan ik je hierbij vertellen dat ik achter de schermen echt heel hard aan het werk, om na te denken hoe ik mijn hoofd boven water kan houden. Ik probeer zoveel als ik kan trainingen te delen zodat ook jullie in deze bizarre tijd gewoon door kunnen trainen.
Natuurlijk ben ik zoekende naar een goede en passende oplossing voor jullie. Ik wil alleen vragen, geef mij de tijd en een kans. Ik beloof jullie dat ik er geen moment mee stop om jullie achter de schermen zo veel mogelijk te blijven motiveren en fit te houden. Ook al kunnen we niet live in contact zijn met elkaar, weet dat ik er ook nu voor je wil zijn.

Maar dit bericht is niet om te laten weten wat ik nou allemaal doe. Dat weten jullie al. Maar wat ik me wel kan voorstellen is dat er wat onduidelijkheden zullen ontstaan omtrent je 12 maanden succes-abonnement.

Om deze reden heb ik een FAQ gemaakt. Als hierna nog onduidelijkheden zijn hoor ik dat graag van jullie, dan kan ik kijken wat ik voor je zou kunnen betekenen.

 

FAQ CORONA

V: is SNEL-FIT open?                                                            
A: Helaas is de Box dicht gegaan voor alle trainingen vanaf 15 maart tot in ieder geval 6 april 2020.

V: Hoe lang blijft SNEL-FIT gesloten?
A: Het klopt dat evenementen/bijeenkomsten tot 1 juni zijn verboden, maar voor sportscholen, basisscholen en horecagelegenheden is dit vooralsnog tot 6 april. Maar of er aangescherpte maatregelen in Nederland voor de openingsdatum van de box zijn, kan ik helaas nog niet aangeven maar ik volg het nauw. Zodra ik hier meer over weet, zal ik iedereen informeren.

V: Ik heb een 12 maanden succes abonnement, maar ik heb nu geen gebruik maken van de lessen, wat nu?
A: Je hebt bij SNEL-FIT gekozen voor een succes abonnement voor 12 maanden, omdat jij graag het maximale eruit wilt halen om jezelf fit te houden. Om die reden wil ik alle sporters met de 12 maanden succes abonnementen, dus een compensatie bieden.

Ik heb zojuist zelf contact gezocht met de Gemeente Reeuwijk-Bodegraven en heb toestemming om de Personal Training op te mogen pakken. Uiteraard met de gepaste afstand en genoeg ruimte in tijd. Dus hierbij mag je voor de 3 weken dat ik dicht ben geweest (van 15 maart tot 6 april) 2x per week 45 minuten een 1:1 Personal Training inplannen, dus dat betekent dat je in totaal 6 sessies mag inplannen voor jezelf. Uiteraard train ik geen mensen met gezondheidsklachten. Verder blijf ik uiteraard alle ondersteuning bieden die je nodig hebt. Of we verder kunnen gaan met de regulieren lessen is nog even onduidelijk en wacht ik op antwoord van het RIVM.
De personal training kan je alvast inplannen via, whatsapp 06-46335685.

Maar als je al een Personal Trainingspakket hebt, mag je uiteraard jou gemiste lessen ook inhalen en inplannen.

V: Zijn er ook lessen die ik buitenshuis kan volgen?
A: Ik ondersteun je graag waar ik kan in je fitnesstraject en help ik je graag om je gezonde routine te behouden. Daarom deel ik regelmatig motivatie en trainingen via social media zoals de trainingsprogramma’s die buiten of thuis kan uitvoeren. Alle workouts zijn via instragram te volgen, dus volg SNEL-FIT. Veel succes!

V: Hoe kan ik mijn workouts zwaarder maken zonder gewichten?
A: Hierbij wat simpele en creatieve voorbeelden: Doe wat boeken in een rugzak die je kunt gebruiken als Kettlebell voor alle soorten squats of lunges. Of gebruik andere zware objecten vanuit huis.

V: Kan ik mijn abonnement niet gewoon bevriezen?
A: Op basis van de huidige situatie kan ik helaas je abonnement niet zomaar bevriezen. Hiermee wordt SNEL-FIT in grote financiële problemen gebracht. Je kan dus het beste gebruik maken van de compensatie die ik je bied, zoals het inplannen van een personal training.

V: Ik wil gewoon opzeggen! Kan dit direct?
A: Wat jammer om te horen dat je je abonnement op wilt zeggen! Dat doet mij pijn. De huidige situatie is geen geldige reden om je abonnement per direct op te zeggen. Ik zal dan ook 1 maand opzegtermijn in acht nemen. Ik hoop natuurlijk dat je bij SNEL-FIT blijft en dat je beseft dat deze situatie niet voor eeuwig gaat duren. Wil je toch opzeggen? Stuur dan even een opzegmail naar info@snelfitdriebruggen.nl

V: SNEL-FIT heeft de automatische incasso gedaan, terwijl de gym dicht is?
A: Ja, ik ben me zeker bewust van dit ongemak voor mijn sporters en daarom heb ik jullie de compensatie geboden.  Verder ben ik achter de schermen heel hard aan het werk om zoveel mogelijk voor jullie te betekenen. Geef mij de tijd en het vertrouwen. Dan kan SNEL-FIT de sportclub blijven waar we met z’n allen zo graag sporten!

Hopelijk blijven we een team, net zoals in de lesjes. Ik hoop, zolang dit voor jezelf mogelijk is, dat jij SNEL-FIT kunt blijven steunen. Dan kan ik dat ook op lange termijn ook blijven doen en er straks als de box weer open mag er weer een feestje van maken!!

 

 



Geef een antwoord

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Chat openen